LATEST NEWS

اهمیت بازاریابی Can Be Fun For Anyone

img
Apr
30

بازریابی محتوا برای شرکت اعتبار ایجاد می‌کند. ۹۶ درصد از موفق‌ترین بازاریابان محتوا اذعان کرده‌اند که مخاطبان آن‌ها به سازمان به عنوان یک منبع قابل اعتماد نگاه می‌کنند.

همچنین به جای تصاویر استوک از آیکون‌ها و نمادها استفاده کنید تا جلوی برداشت‌های کلیشه‌ای، جنسیتی و نژادی را بگیرید.

چه چیزی از خود محتوا مهم‌تر است؟ استراتژی محتوا. ما در این دوره یاد می‌گیریم محتوا را به ابزاری برای رشد صعودی کسب و کار تبدیل کنیم.

برندها هیچگاه به صورت مستقیم با مصرف‌کنندگان تعامل نمی‌کنند بلکه این رابطه دائما از طریق فرهنگ صورت می‌گیرد. به همین علت نباید در زمان پیشرفت استراتژی‌ بازاریابی به آن بی توجهی شود. در واقع فرهنگ جایی است که امکان و فرصت رشد کسب‌وکار در آن پدیدار می‌شود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

محاسبه نرخ بازگشت سرمایه بازاریابی محتوا دشوار اما ارزش ایجاد شده توسط آن بسیار واضح است.

خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغ‌دهنده» به کاربران ارائه می‌شود. برای درک بهتر این روش در ادامه نمونه‌ای را مطرح می‌کنیم. برای مثال در «مجله فرادرس» مطلبی با موضوع «مدت زمان یادگیری فتوشاپ» نوشته شده است و با استفاده از کاپریلا بنرهای تبلیغاتی زیر که با موضوع مطلب مرتبط هستند و اندازه و حجم کمی دارند در متن به نمایش درآمده‌اند.

در تصویر زیر محتوای پیشنهادی برای هر مرحله از قیف فروش را مشاهده می‌کنید که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

بازاریابی محتوا فرآیند ایجاد محتوای با ارزش و مرتبط برای جذب و درگیر کردن مخاطب با خدمات یا محصولات است. مشتریان در سال‌هایی اخیر بیش از هر زمان دیگری در پیام‌های بازاریابی غرق شده‌اند.

اطلاعات مفید را در پاسخ این پرسش‌ها ارائه بده و به یک قهرمان تبدیل شو

در ادامه مطلب نکات تولید محتوا را برای هر بخش شرح می‌دهیم.

بازاریابی محتوا هزینه بالایی ندارد. مهمترین هزینه شما در این راه صرف وقت است. در واقع برای رسیدن به نتیجه ممکن است زمان بیشتری نیاز باشد ولی هزینه‌ها بسیار کم خواهند بود چیزی حدود ۶۰% کمتر از بازاریابی سنتی ولی حدود ۳ برابر بازاریابی سنتی مشتری جذب خواهید کرد.

محتوایی که تاریخ انقضای آن فرا رسیده است، به اعتبار شرکت آسیب می‌زند و اگر آن را کنار نگذارید ممکن است همه مزایایی که ایجاد کرده است را از بین ببرد.

از این رو بسیاری از کسب و کارها شروع به تولید پادکست و محتوای صوتی اختصاصی خودشان نموده‌اند.

If you are you looking for more info on ۶ تاکتیک برای تولید محتوای یوتیوب (khoyasal.ir) visit our own page.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *