LATEST NEWS

اهمیت بازاریابی Things To Know Before You Buy

img
Apr
29

این ابزار موضوعات جدید و به روز متناسب با کسب و کار شما را به همراه ایده‌هایی جالب برای تولید محتوا ارائه میدهد.

آیا شما هم فرق بین کپی رایتر و کارشناس تولید محتوا را نمی‌دانید؟

داستان یک کسب و کار که با معجزۀ تولید محتوا نجات پیدا کرد

اگر استراتژی بازاریابی محتوا مناسب باشد، کسب‌و کار شما را در جایگاه رهبر قرار می‌دهد، با اطلاع‌رسانی و آموزش به خریداران، ترجیح برند ایجاد می‌کند.

با ظهور اینرنت و حضور کسب‌وکارها در فضای آنلاین، استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای رقابت با سایر کسب‌وکارها الزامی است. بازاریابی محتوا یکی از مهم‌ترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ است که در «فرادرس» یک دوره ۴۵ دقیقه‌ای به این موضوع می‌پردازد.

در این مقاله سعی داریم مراحل بررسی و تحلیل عملکرد محتوا را به شما عزیزان آموزش دهیم.

امکان نمایش تبلیغات پولی در مکان‌های زیادی از جمله شبکه‌های اجتماعی، صفحات ورودی سایت، بنرها و محتوای دارای اسپانسر وجود دارد.

ببینید بازاریابی محتوایی چندتا کار در تمام مراحل قیف فروش انجام میده و میشه برای هر قسمتی از قیف فروش یک محتوای متفاوت تعیین کرد. به این ترتیب، بازدید کنندگان ما در هر مرحله که از مراحل خرید قرار بگیرن می‌تونیم اونا را به سطح بعدی ارتقا بدیم.

برای سایر بخش‌های تقویم برنامه‌ای منظم تنظیم کنید و روند تولید و انتشار محتوا را به صورت منظم ادامه دهید.

پادکست‌ها با هر موضوعی تولید شده و در تولید آنها می‌توان خلاقیت زیادی استفاده کرد. از طرف دیگر سایر عوامل مرتبط با تولید پادکست شامل تعداد اپیزودها، فرد گوینده، محل تبلیغ پادکست و طول اپیزودها هستند. که به دلخواه خودتان آنها را تغییر می‌دهید.

مدیریت محتوا: از آنجایی‌که نباید چرخ را دوباره اختراع کرد، بهتر است به جای تولید محتوا، از محتوای موجود در منابع معتبر استفاده کنید و دیدگاه خود را درباره آن مطلب بیان کنید.

برای مثال موضوع «بهبود سئو وب سایت» موضوعی است که دیجیتال مارکترها به آن علاقه دارند و اثبات شده است و «اینترنت ماهواره‌ای» موضوعی نوظهور است.

نمونه‌هایی از این نوع تبلیغات، محتوای حمایت شده، تبلیغات کلیکی و بازاریابی موتورهای جست‌وجو است.

بسیاری از کسب‌وکارها از تولید محتوای شخصی شده مربوط به هر مرحله از چرخه خرید عاجزند. پیام شخصی‌سازی شده فقط به این معنی نیست که باید افراد را بر اساس ویژگی‌های جمعیتی هدف‌گیری کرد، بلکه به معنای تولید محتوای فعالانه و مناسب برای هر مرحله از سفر مشتری است.

In the event you cherished this information along with you would like to get more info about {7 i implore you to stop by our own web site.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *