LATEST NEWS

بازاریابی محتوا – An Overview

img
Apr
21

روند مدیریتی که رضایت‌مندی مشتری را به صورت مستمر و ثمر بخش در طول زمانی معین، مشخص پیشگویی می‌کند.

براساس مطالعات ۷۲ درصد از افراد از یک یا چند شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. برخلاف پست‌های بلاگ، پست‌های شبکه اجتماعی کوتاه‌تر هستند و معمولا از یک تصویر و کپشن تشکیل شده‌اند.

بازاریابی محتوایی یک استراتژی بلندمدت است. اگر چه ممکن است شروع آهسته‌ای داشته باشید اما هر کدام از مراحل زیر برای ایجاد پایه‌های محکم ضروری هستند.

استفاده مجدد از محتوا: محتوا قدیمی را بازسازی کنید و به آن جانی تازه بدهید.

بازاریابی فرهنگی چیزی است که بازاریابان را به تعاملات، ارتباط و رشد کسب‌وکار بیشتری قادر می‌سازد. عدم شناخت اهمیت فرهنگ در ساختار تجاری و کسب‌وکار، همان چیزی است که باعث ناکارآمدی رقابتی ‌می‌گردد.

دانلود اپیزودهای توییت کست، یک رسانه صوتی با موضوع بازاریابی

خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغ‌دهنده» به کاربران ارائه می‌شود. برای درک بهتر این روش در ادامه نمونه‌ای را مطرح می‌کنیم. برای مثال در «مجله فرادرس» مطلبی با موضوع «مدت زمان یادگیری فتوشاپ» نوشته شده است و با استفاده از کاپریلا بنرهای تبلیغاتی زیر که با موضوع مطلب مرتبط هستند و اندازه و حجم کمی دارند در متن به نمایش درآمده‌اند.

از جمله شبکه‌های اجتماعی محبوب می‌توان به فیس‌بوک، اینستاگرام، لینکدین، پینترست و توییتر اشاره کرد.

برای افزایش بازدید گوگل باید محتوای مرجع تولید کنید. این گونه محتوا، پست‌هایی تحقیقاتی حاوی داده‌های جالب و جدید هستند. وبلا‌گ‌نویسان و روزنامه‌نگاران از این داده‌ها در مقالات خود استفاده می‌کنند.

مثلا برای کسانی که به اندازه کافی به خرید کردن نزدیک شدن، ما مکانیزم هایی برای جذب و شروع فرآیند تبدیل مستقیمشون به مشتری وفادار رو شروع کنیم.

تمامی دلایلی که باعث می‌شوند بازاریابی محتوا مهم باشد باعث موفقیت کسب و کار نیز می‌شود. با تولید محتوا ترافیک سایت افزایش یافته و به مرور رتبه سایت بهتر می‌شود. مخاطبان به سایت شما جذب شده و اگر محتوا باکیفیت باشد به شما اعتماد می‌کنند. اعتماد باعث می‌شود درصد احتمال تبدیل کاربران به مشتری افزایش یاید.

اگر به طور مستمر محتوای کاربردی و ارزشمند تولید کرده و در سایت خود قرار دهید، پس از مدتی متوجه می‌شوید مخاطبانتان رو به رشد هستند. در واقع مقالات باکیفیت باعث می‌شوند سایت شما در موتور جستجوی گوگل رتبه‌ بهتری کسب کند و با تغییر الگوریتم‌های گوگل نیز تغییر چندانی در رتبه سایت شما به وجود نیاید، زیرا شما علاوه بر رعایت نکات مهم برای گوگل، در وهله اول رضایت مخاطبانتان را در نظر داشته‌اید.

تولید محتوا تمام انواع محتوا مانند محتوای متنی، تصویری، ویدئو، اینفوگرافیک، پادکست یا ترکیبی از موارد گفته شده را شامل می‌شود.

برای تولید محتوای قوی به چه افرادی نیاز دارید و چگونه باید یک تیم مناسب برای اینکار استخدام کنید.

If you beloved this report and you would like to receive more info concerning چرا تولید محتوا در بازاریابی اهمیت زیادی دارد؟ – پارسی زی kindly pay a visit to the website.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *