LATEST NEWS

بازاریابی محتوا for Dummies

img
Apr
27

پرسونا: اطلاعاتی دقیق و ساختگی از یک گروه فرضی کاربران است.

گستردگی خلاقیت و نوآوری و خدمات در کالاهای فرهنگی را در پی دارد. صنایع فرهنگی کهن را براساس مختصات و نیاز روز بازتعریف و بازتولید می‌کند.

بازاریابی محتوایی یک استراتژی بلندمدت است. اگر چه ممکن است شروع آهسته‌ای داشته باشید اما هر کدام از مراحل زیر برای ایجاد پایه‌های محکم ضروری هستند.

مخاطبان: افرادی با علایق یا برنامه‌های مشترک هستند. برای مثال افرادی که یک خرید یک محصول را تکرار می‌کنند.

این ویدئو چرخه‌ای از محتوا را معرفی می‌کند که شامل سه مرحله است. طی کردن این سه مرحله برای کسانی که در ابتدای راه کسب و کار…

هنگامی که نوع محتوا انتخاب شد باید کانال‌های محتوایی برای انتشار این محتوا در آنها مشخص شود. محتوا را در کجا به اشتراک خواهید گذاشت؟ آیا محتوا به صورت زنده یا ضبط شده به اشتراک گذاشته می‌شود؟ محل انتشار برخی از محتواها هم مشخص است.

معرفی نشریلا به عنوان پلتفرم مناسب برای رپورتاژ آگهی، بررسی محصول و معرفی خدمات

  اهمیت ندادن یا اطلاع نداشتن از تاثیر محتوا در بازاریابی باعث شده است بسیاری از کسب و کارها کمبود شدید محتوای مفید و جذاب بخصوص در سایت‌های خود داشته باشند.

از طرف دیگر سایر وبلاگ‌نویسان از تصاویر و نمودارهای شما در مطالب خود استفاده می‌کنند که این امر باعث دریافت بک‌لینک‌های زیادی می‌شود.

نقشه سفر مشتری و نحوه تصمیم‌گیری او طی یک خرید به شما در نوع محتوای مورد نیاز کمک می‌کند. انواع مختلف محتوا برای خریداران در مراحل مختلف سفر مشتری جذابیت دارد. با ترسیم مراحل خرید، فرآیند طی شده توسط خریداران هنگام بررسی محصول یا خدمات را بهتر درک می‌کنید.

باید مخاطبان خود را درک کنید و نحوه و مسیر تفکر، یافتن پاسخ و راه‌حل آن‌ها را بشناسید. به وسیله این تحقیقات استراتژی بازاریابی محتوا را تعیین کنید. این استراتژی مراحل مختلف سفر خریدار را ترسیم می‌کند. اولین قدم ایجاد نقشه سفر مشتری و قیف فروش و بازاریابی است.

برای شناخت مخاطبان به مراحل قیف فروش و بازاریابی دقت کنید و نیازها، انتظارات و سوالات افراد در این مراحل را شناسایی کنید. تلاش کنید تا با محتوای خود به این سوالات و نیازها پاسخ دهید.

معیار فروش: محتوایی که منجر به فروش شود در این معیار به حساب می‌آید.

با تبلیغات پولی به مخاطبان گسترده‌تری رسیده و به موقعیت مدنظرتان می‌رسید. تبلیغات پولی در ترکیب با بازاریابی درونگرا بسیار مفید هستند.

If you are you looking for more information on 7 دلیل اهمیت بازاریابی تولید محتوا در پیشرفت یک کسب و کار review our own web-site.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *