LATEST NEWS

بازاریابی محتوا Things To Know Before You Buy

img
Apr
22

فصل ششم و هفتم بازاریابی و استراتژی محتوا را بیان می‌کند و دو فصل آخر موفقیت و برنامه‌ریزی در بازاریابی محتوا را آموزش می‌دهند.

همچنین به جای تصاویر استوک از آیکون‌ها و نمادها استفاده کنید تا جلوی برداشت‌های کلیشه‌ای، جنسیتی و نژادی را بگیرید.

فیلم آموزش تولید محتوا برای سئوی سایت و بازاریابی دیجیتال کلیک کنید

طبق توضیحاتی که تا اینجا دادیم شاید برایتان سوال پیش بیاید که مگر بازاریابی محتوا همان تبلیغات نیست؟ خب حالا بگذارید این سوال را بپرسم فرض کنید یک فروشگاه یا یک یک شرکت در شبکه‌های اجتماعی یک عکس و متن را برای مخاطبان خود در صفحات مختلف به اشتراک بگذارد.

در طول این سال‌ها روش‌های بازاریابی و منابع تولید محتوا دستخوش تغییر شده است ولی فرمول آن تغییر نکرده است. این فرمول شامل مراحل زیر است:

اگر قصد دارید به صورت حرفه‌ای به تولید محتوا بپردازید، این کتاب می‌تواند معجزه‌ای باشد که شما را سال‌ها در مسیرتان جلو می‌اندازد.

چگونه می‌توانید ایده‌ها و موضوعات مناسب برای تولید محتوا را بیابید؟ برای یافتن پاسخ با ما همراه باشید.

یک استراتژی بازاریابی محتوایی قوی، اطلاعات موردنیاز مخاطبان را فراهم می‌کند.

بازاریابی محتوا فرآیند ایجاد محتوای با ارزش و مرتبط برای جذب و درگیر کردن مخاطب با خدمات یا محصولات است. مشتریان در سال‌هایی اخیر بیش از هر زمان دیگری در پیام‌های بازاریابی غرق شده‌اند.

کمپین‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات بنری در سطح شهر، سئو سایت و … همگی با تولید محتوای خوب و باکیفیت موفق خواهند شد.

متعلق به خود کسب‌وکار: به اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی خود مانند فیس‌بوک، توئیتر، لینکدین و اینستاگرام فرصتی سریع، قابل تنظیم و رایگان برای ارتباط با مخاطبان هدف شما است.

بازاریابی محتوا هزینه بالایی ندارد. مهمترین هزینه شما در این راه صرف وقت است. در واقع برای رسیدن به نتیجه ممکن است زمان بیشتری نیاز باشد ولی هزینه‌ها بسیار کم خواهند بود چیزی حدود ۶۰% کمتر از بازاریابی سنتی ولی حدود ۳ برابر بازاریابی سنتی مشتری جذب خواهید کرد.

فیلم آموزش طراحی استراتژی بازاریابی محتوایی و تکنیک های آن برای دیجیتال مارکتینگ در فرادرس کلیک کنید

ابتدا تاریخ‌ها و رویدادهای مهم را به تقویم خود اضافه کنید. برای مثال جشن‌های ملی را اضافه کنید

If you have any sort of questions pertaining to where and how you can utilize {شینگل چیست, you can call us at our own web-page.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *