LATEST NEWS

اهمیت بازاریابی Things To Know Before You Buy

img
May
01

بازاریابی محتوا به فرایندی در کسب و کار گفته می‌شود که با تولید محتوای جذاب، مفید و مجاب کننده باعث جذب و درگیر شدن مخاطبان کسب و کار می‌شود.

برخلاف دو مورد قبل، برنامه محتوا تاکتیکی است و به نحوه اجرایی کردن استراتژی‌ها می‌پردازد و افراد درگیر در پروژه را مشخص می‌کند.

بازاریابی محتوا و تبلیغات هدفمند اینترنتی هر دو روش‌هایی برای معرفی کسب‌وکار به مخاطب و تولید لید به شمار می‌روند. همانند بازاریابی محتوایی، در تبلیغات هدفمند اینترنتی نیز مخاطبان هدف مشخص می‌شوند و تبلیغات تنها به آن‌ها نمایش داده می‌شود. گوگل و فیسبوک پلتفرم‌های بین‌المللی هستند که برای این تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مخاطبان: افرادی با علایق یا برنامه‌های مشترک هستند. برای مثال افرادی که یک خرید یک محصول را تکرار می‌کنند.

هرچقدر اطلاعاتی که در اختیار مخاطبانتان قرار می‌دهید مفید و کاربردی باشد، آنها بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد. در این صورت راحتتر می‌توانند از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند.

بازاریابی محتوا نوعی بازاریابی و توسعه کسب و کار است که در آن سعی می‌شود با تولید محتوای ارزشمند و جذاب در شبکه‌های اجتماعی و سایت مخاطبان را جذب و تبدیل به مشتری کرد یا اینکه مخاطبان و مشتریان قبلی را حفظ کرد. تبلیغات و بازاریابی محتوایی چه تفاوتی دارند؟

مخاطبان در حین بررسی فیدها، این تبلیغات را مشاهده می‌کنند.

اگر می‌خواهید محتوای پیچیده را به سادگی توضیح دهید تا همه مخاطبان متوجه شوند، پس اینفوگرافیک مناسب است.

فقط باید ایده‌های خاص و جالب برای تولید محتوا داشته اشید. در ابتدا انتخاب موضوع برای تولید محتوا آسان است. اما پس از مدتی باید به دنبال ایده تولید محتوا باشید.

کمپین‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات بنری در سطح شهر، سئو سایت و … همگی با تولید محتوای خوب و باکیفیت موفق خواهند شد.

در ادامه مطلب نکات تولید محتوا را برای هر بخش شرح می‌دهیم.

مخاطبان را شناسایی کنید. برخی از کاربران به کتاب الکترونیکی علاقه دارند در حالی‌که برخی دیگر اینفوگرافیک و پادکست را می‌پسندند.

کاربر یک مشکل یا سوال دارد. برای یافتن پاسخ سوالش شروع می‌کند به جستجو در اینترنت.

برای بازاریابی محتوا به یک متخصص سئو، یک متخصص تولید محتوا، یک سوشال مارکتر (مدیر شبکه‌های اجتماعی) و یک گرافیست نیاز خواهید داشت.

If you have any inquiries about where by and how to use {5, you can contact us at our own web site.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *