LATEST NEWS

Fascination About اهمیت بازاریابی

img
May
03

شما که در این صفحه هستید ممکن است از بازایابی محتوا اطلاعات کلی داشته باشید و به دنبال اطلاعات بیشتری هستید. یا ممکن است قصد به راه انداختن کسب و کار خود را دارید و می‌خواهید قدم‌های خود را درست و محکم بردارید.

در عصری که شاهد جهانی شدن و رقابت تنگاتنگ فرهنگها هستیم، هرگونه مدیریت و مهندسی فرهنگی با غفلت و عدم بهره‌گیری از بازاریابی فرهنگی (در چارچوب ارزش‌های فرهنگی جامعه)، دچار ناکارآمدی و بحران خواهد شد.

همچنین بازاریابی محتوایی را روشی برای پیوند دادن مخاطبان هدف با کسب‌وکار به وسیله ایجاد محتوای با ارزش معرفی می‌کند.

این کتاب اثر جو پلیتسی و ترجمه سجاد خزایی و مریم نجفی است و به ارائه روش‌هایی برای فروش بیشتر با تبلیغات و بازاریابی کمتر می‌پردازد.

سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو به مجموعه کارهایی گفته می‌شود که روی سایت انجام شده و باعث می‌شود سایت در برخی کلمات کلیدی در موتور جستجو رتبه خوبی کسب کند.

شما باید یک سیستم برای تولید، انتشار، مدیریت و آنالیز محتوا داشته باشید.

مخاطبان براساس حوزه تخصصی و اهداف بسیار متنوع هستند، به همین دلیل تحقیق پرسونا بسیار اهمیت دارد. با درک فرآیند آگاهی و ارزیابی مخاطبان می‌توان استراتژی بازاریابی محتوا را به گونه‌ای توسعه داد تا به بهترین شکل افراد را به سمت خرید سوق دهد.

اگر می‌خواهید محتوای پیچیده را به سادگی توضیح دهید تا همه مخاطبان متوجه شوند، پس اینفوگرافیک مناسب است.

آموزش لیدها و مشتریان احتمالی در حوزه محصولات و خدماتتان

نقشه سفر مشتری و نحوه تصمیم‌گیری او طی یک خرید به شما در نوع محتوای مورد نیاز کمک می‌کند. انواع مختلف محتوا برای خریداران در مراحل مختلف سفر مشتری جذابیت دارد. با ترسیم مراحل خرید، فرآیند طی شده توسط خریداران هنگام بررسی محصول یا خدمات را بهتر درک می‌کنید.

متعلق به خود کسب‌وکار: به اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی خود مانند فیس‌بوک، توئیتر، لینکدین و اینستاگرام فرصتی سریع، قابل تنظیم و رایگان برای ارتباط با مخاطبان هدف شما است.

اگر قصد پیگیری جدی بازاریابی محتوایی را دارید، آشنایی با هرم بازاریابی محتوایی از الزامات کارتان خواهد بود.

بازنویسی کنید. زمانی که یک محتوا عملکرد خوبی را از خود نشان داد، آن را برای به‌روزرسانی‌های آتی علامت‌گذاری کنید.

بسیاری از کسب‌وکارها از تولید محتوای شخصی شده مربوط به هر مرحله از چرخه خرید عاجزند. پیام شخصی‌سازی شده فقط به این معنی نیست که باید افراد را بر اساس ویژگی‌های جمعیتی هدف‌گیری کرد، بلکه به معنای تولید محتوای فعالانه و مناسب برای هر مرحله از سفر مشتری است.

If you have any questions pertaining to exactly where and how to use چرا نباید از محتوای تکراری (کپی شده) استفاده کنیم؟, you can call us at the website.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *