LATEST NEWS

Facts About تولید محتوا Revealed

img
May
15

بازریابی محتوا برای شرکت اعتبار ایجاد می‌کند. ۹۶ درصد از موفق‌ترین بازاریابان محتوا اذعان کرده‌اند که مخاطبان آن‌ها به سازمان به عنوان یک منبع قابل اعتماد نگاه می‌کنند.

همچنین به جای تصاویر استوک از آیکون‌ها و نمادها استفاده کنید تا جلوی برداشت‌های کلیشه‌ای، جنسیتی و نژادی را بگیرید.

در ادامه به نمونه‌هایی از بازاریابی محتوا که در ارتباط با انواع فوق هستند؛ نگاهی می‌اندازیم.

احتمالا تا کنون مطالبی تولید کرده‌اید که بیشتر پاسخ مخاطبان را برآورده کند بنابراین در این مسیر بیشتر به دنبال شکاف محتوایی باشید و آن‌ها را پر کنید.

پس سعی کنید راهی جذاب برای مخاطبانتان پیدا کنید تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند یا در سایت و در زیر مقالات، محصولات و … نظر خود را بنویسند. بهتر است برای اشتراک گذاری به موقع و درست یک تقویم محتوایی داشته باشید.

در تولید محتوای ویدیویی، ۱۵ ثانیه اول مهم‌ترین بخش ویدیو شما است. در این ۱۵ ثانیه مخاطب تصمیم‌گیرد که آیا ادامه ویدیو را تماشا کند یا خیر. به همین دلیل بهتر است از نمایش لوگو متحرک در ابتدای ویدیو پرهیز کنید. همچنین توضیح در مورد اهمیت مطالب در ابتدای ویدیو اشتباه بزرگی است.

مخاطبان براساس حوزه تخصصی و اهداف بسیار متنوع هستند، به همین دلیل تحقیق پرسونا بسیار اهمیت دارد. با درک فرآیند آگاهی و ارزیابی مخاطبان می‌توان استراتژی بازاریابی محتوا را به گونه‌ای توسعه داد تا به بهترین شکل افراد را به سمت خرید سوق دهد.

در ادامه مفهوم این سه عبارت و تفاوت‌های آن‌ها را بیان می‌کنیم.

فیلم آموزش طراحی استراتژی بازاریابی محتوایی و تکنیک های آن برای دیجیتال مارکتینگ در فرادرس کلیک کنید

مجموعه فعالیتی که منجر به جلب توجه مشتری برای تامین خدمات یا کالای فرهنگی خواهد شد. تلاش سازمان یافته برای پیش‌بینی نیازهای فرهنگی جامعه و پاسخگویی به آن نیاز.

حل مشکلات و چالش‌های مخاطبان با کمک محصولات و خدمات خودتان را به آنها نشان می‌دهید.

کتاب بازاریابی محتوایی، کسب مشتریان بیشتر با بازاریابی کمتر

برای این تصمیم گیری باید اول از همه مخاطب هدف و پرسوناهای خریدار را مورد بررسی قرار دهید.

اگر ایده‌های خوبی دارید و اکنون برای آن جایی در تقویم نمی‌یابید، آن‌ها را در مخزن محتوا نگه دارید تا در زمان مناسب از آن استفاده کنید.

If you adored this article so you would like to obtain more info regarding ۶ تاکتیک برای تولید محتوای یوتیوب (khoyasal.ir) generously visit our internet site.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *