LATEST NEWS

The best Side of بازاریابی محتوا

img
Apr
22

پست‌های بلاگ در مرحله آگاهی قیف فروش و بازاریابی کارایی دارند. در این نوع محتوا باید مشکل مخاطبان و موضوعات جذاب برای آن‌ها را هدف بگیرید. با این کار در واقع برای برند خود دارایی ایجاد می‌کنید که توسط گوگل و سایر موتورهای جست‌وجو نیز قابل کراول کردن است.

این نوع محتوا نشان می‌دهد که شما برای توانایی ارزیابی و تصمیم‌گیری افراد ارزش قائل هستید.

فیلم آموزش تولید محتوا برای سئوی سایت و بازاریابی دیجیتال کلیک کنید

اینفوگرافیک‌ها به شکل گرافیکی و ساده به نمایش محتوا، اطلاعات و داده می‌پردازند. اینفوگرافیک ها با ترکیب متن، جملات کوتاه و تصاویر به روشی عالی برای تبادل اثربخش محتوا تبدیل شده اند.

نحوه بیان مطلب، کانال و زمان انتشار و نحوه اندازه‌گیری کارایی محتوا، مطالبی است که در این کتاب به آن‌ها پرداخته می‌شود.

در مورد مخاطبان هدف به پرسش‌های زیر پاسخ دهید تا بتوانید نوع محتوا را محدود کنید:

با توجه به ابزارهایی که در قسمت قبل توضیح دادیم می‌توانید ایده پردازی را شروع کنید. البته همیشه باید نیازهای مخاطبان به خصوص نیازهای روز آنها را مورد توجه قرار دهید وبهترین ایده تولید محتوا در اینستاگرام، سایت و … را داشته باشید.

۱۰ ترند و استراتژی برتر سئو برای افزایش ترافیک در سال ۲۰۲۲ ۳ اسفند, ۱۴۰۰

از طرف دیگر سایر وبلاگ‌نویسان از تصاویر و نمودارهای شما در مطالب خود استفاده می‌کنند که این امر باعث دریافت بک‌لینک‌های زیادی می‌شود.

بر اساس آمارها، ۸۵ درصد از مشتریان به جای تصمیماتی که شما برای آن‌ها می‌گیرید به راه‌حل‌هایی اعتماد می‌کنند که در طول زمان آن‌ها را به سمت تصمیم‌گیری نهایی برده است.

۱۹۰ بازدید آخرین به‌روزرسانی: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان مطالعه: ۱۷ دقیقه

اگر به طور مستمر محتوای کاربردی و ارزشمند تولید کرده و در سایت خود قرار دهید، پس از مدتی متوجه می‌شوید مخاطبانتان رو به رشد هستند. در واقع مقالات باکیفیت باعث می‌شوند سایت شما در موتور جستجوی گوگل رتبه‌ بهتری کسب کند و با تغییر الگوریتم‌های گوگل نیز تغییر چندانی در رتبه سایت شما به وجود نیاید، زیرا شما علاوه بر رعایت نکات مهم برای گوگل، در وهله اول رضایت مخاطبانتان را در نظر داشته‌اید.

آگاهی، ملاحظات و تصمیم گیری. توجه به این سه مرحله در طول تولید محتوا بسیار مهم است. هر مرحله را به صورت مختصر توضیح می‌دهیم.

در نهایت باید نتایج به دست آمده را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهید. این کار باعث اعمال تغییرات لازم در جهت تقویت فعالیت‌های بازاریابی محتوا در دستیابی به مخاطبان بیشتر می‌شود.

If you liked this write-up and you would certainly like to receive even more information regarding {شبکه اجتماعی kindly visit our own page.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *