LATEST NEWS

بازاریابی محتوا for Dummies

img
Apr
22

فصل ششم و هفتم بازاریابی و استراتژی محتوا را بیان می‌کند و دو فصل آخر موفقیت و برنامه‌ریزی در بازاریابی محتوا را آموزش می‌دهند.

به کمک این ابزار می‌توانید عناوین محتوا را آنالیز کنید. متن را از نظر کیفیت کلمات، چگالی کلمات کلیدی و حتی میزان جستجوی کلمه کلیدی و … بسنجید.

بازاریابی محتوایی یک استراتژی بلندمدت است. اگر چه ممکن است شروع آهسته‌ای داشته باشید اما هر کدام از مراحل زیر برای ایجاد پایه‌های محکم ضروری هستند.

اینفوگرافیک‌ها به شکل گرافیکی و ساده به نمایش محتوا، اطلاعات و داده می‌پردازند. اینفوگرافیک ها با ترکیب متن، جملات کوتاه و تصاویر به روشی عالی برای تبادل اثربخش محتوا تبدیل شده اند.

هرچقدر اطلاعاتی که در اختیار مخاطبانتان قرار می‌دهید مفید و کاربردی باشد، آنها بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد. در این صورت راحتتر می‌توانند از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند.

در ادامه مراحل مختلف تدوین راهبرد بازاریابی محتوا را در قالب هفت مرحله مطرح می‌کنیم.

برای اینکه مطمئن شوید محتوای شما بیشترین تاثیر ممکن را دارد، باید به چندین نکته توجه کنید.

از آنجایی که این تبلیغات تنها برای مشتریان هدف انجام می‌گیرد و جامعه هدف علاقه بیشتری برای خرید و استفاده از این محصولات دارند، این روش نرخ تبدیل بالایی دارد.

معرفی کاپریلا به عنوان اولین سیستم تبلیغات هدفمند کلیدواژه ای ایران

محتوا را تولید کرده و منتشر کنید تا مخاطبان از آن استفاده کرده و احتمالاً به مشتری واقعی تبدیل شوند. از تقویم شبکه اجتماعی یا تقویم سردبیری برای تولید و انتشار مستمر محتوا استفاده کنید.

متعلق به خود کسب‌وکار: به اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی خود مانند فیس‌بوک، توئیتر، لینکدین و اینستاگرام فرصتی سریع، قابل تنظیم و رایگان برای ارتباط با مخاطبان هدف شما است.

مخاطبان را شناسایی کنید. برخی از کاربران به کتاب الکترونیکی علاقه دارند در حالی‌که برخی دیگر اینفوگرافیک و پادکست را می‌پسندند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اگر ایده‌های خوبی دارید و اکنون برای آن جایی در تقویم نمی‌یابید، آن‌ها را در مخزن محتوا نگه دارید تا در زمان مناسب از آن استفاده کنید.

If you liked this posting and you would like to obtain much more facts relating to تولید محتوا چه اهمیتی در بازاریابی دارد و چه منافعی در پی خواهد داشت kindly pay a visit to the web site.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *