LATEST NEWS

Indicators on بازاریابی محتوا You Should Know

img
Apr
23

بازریابی محتوا برای شرکت اعتبار ایجاد می‌کند. ۹۶ درصد از موفق‌ترین بازاریابان محتوا اذعان کرده‌اند که مخاطبان آن‌ها به سازمان به عنوان یک منبع قابل اعتماد نگاه می‌کنند.

از وقتی رسانه‌ها شکل گرفتند، دنیای آدم‌ها پر شد از محتواهای جور و واجور؛ اینجا قرار است درباره نوعِ زرد این محتواها حرف بزنیم، اصلا ببینیم محتوای…

داستان یک کسب و کار که با معجزۀ تولید محتوا نجات پیدا کرد

معرفی نشریلا به عنوان پلتفرم مناسب برای رپورتاژ آگهی، بررسی محصول و معرفی خدمات

در طول این سال‌ها روش‌های بازاریابی و منابع تولید محتوا دستخوش تغییر شده است ولی فرمول آن تغییر نکرده است. این فرمول شامل مراحل زیر است:

دانلود اپیزودهای توییت کست، یک رسانه صوتی با موضوع بازاریابی

بازاریابی محتوا به راحتی می‌تواند همراستا با سایر استراتژی‌های بازاریابی پیش برود.

در تصویر زیر محتوای پیشنهادی برای هر مرحله از قیف فروش را مشاهده می‌کنید که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

اینفوگرافیک تلفیقی از محتوای متنی و گرافیکی و از موثرترین انواع محتواست.

کتاب بازاریابی محتوایی، کسب مشتریان بیشتر با بازاریابی کمتر

می‌توانید محتوای ویدئویی را در پلتفرم‌های شبکه اجتماعی، صفحات ورودی سایت یا وب سایتهای همکار در حوزه بازاریابی منتشر کنید.

می‌توان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرم‌های برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد. کاپریلا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، بهترین و مرتبط‌ترین تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای را با توجه به کمپین‌های فعال کسب و کار به کاربران نمایش می‌دهد. این پلتفرم با شبکه‌ای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجاره‌ای همکاری می‌کند. با توجه به این‌که شبکه کاپریلا بیشتر متمرکز بر وب‌سایت‌های بزرگ دانشجویی، آموزشی و عمومی کشور بوده و قشر جوان و دانشجوی کشور، بهره‌گیری مناسبی از اینترنت دارند، با استفاده از تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای می‌توان تمرکز را روی این قشر معطوف کرد و در صورت انتشار تبلیغات هدفمند در شبکه نسبتاً بزرگ ناشران همکار کاپریلا، امکان هدف‌گذاری شبکه متمرکزی از دانشجویان و کاربران جوان علاقه‌مند به اینترنت برای کسب و کارها فراهم می‌شود.

بازاریابی دیجیتال ۱۲۸ بازاریابی محتوایی ۶۰ بازاریابی ۴۵ اینفوگرافیک ۲۵ ارائه حرفه‌ای ۱۷ گزارش نویسی ۵ دیتاژورنالیسم ۴ دیگر ۱ ابزارهای دیجیتال ۱

کسانی که به تخصص یا محصولات شما علاقه دارند و محتواهای شما را دنبال می‌کنند. پس باید پرسونای مخاطبان خود را تدوین کنید.

If you liked this short article and you would like to receive far more info about {رشد و توسعه کار kindly pay a visit to our webpage.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *