LATEST NEWS

Top تولید محتوا Secrets

img
Apr
25

این فرایند باعث تقویت عواملی مثل آگاهی از برند، فروش، دسترسی به مخاطب، تعامل با او و وفاداری می‌شود. برخی مثال های بازاریابی محتوا شامل مواردی مانند مقالات آموزشی ، کتابهای الکترونیکی ، فیلم ، سرگرمی و وبینار است که به سوالات خاصی که افراد دارند پاسخ می دهند و مواردی را که نمی توانند در جای دیگر پیدا کنند به آنها ارائه می دهد.

اگر می‌خواهید حرفه‌ای کار خود را پیش ببرید به حرفه‌ای‌ها احتیاج خواهید داشت.

بازاریابی محتوایی یک استراتژی بلندمدت است. اگر چه ممکن است شروع آهسته‌ای داشته باشید اما هر کدام از مراحل زیر برای ایجاد پایه‌های محکم ضروری هستند.

طبق توضیحاتی که تا اینجا دادیم شاید برایتان سوال پیش بیاید که مگر بازاریابی محتوا همان تبلیغات نیست؟ خب حالا بگذارید این سوال را بپرسم فرض کنید یک فروشگاه یا یک یک شرکت در شبکه‌های اجتماعی یک عکس و متن را برای مخاطبان خود در صفحات مختلف به اشتراک بگذارد.

در قسمت پایانی راهنمای بازاریابی محتوایی، دربارۀ چگونگی هدفگذاری مجدد و به‌روزرسانی محتوای قدیمی صحبت می‌کنیم.

میشه درباره ارتباط بازاریابی محتوا و قیف فروش هم توضیح بدید؟

مشتریان اگر پس از خرید یا دریافت خدمات از شما راضی باشند ممکن است محتوایتان را به اشتراک بگذارند و افراد بیشتری با شما آشنا شوند. در این صورت برند شما معروف شده و مشتریانتان افزایش پیدا می‌کنند و در نهایت تولید محتوا باعث می‌شوند مخاطبان دوباره به سایت شما سر بزنند.

از جمله شبکه‌های اجتماعی محبوب می‌توان به فیس‌بوک، اینستاگرام، لینکدین، پینترست و توییتر اشاره کرد.

فیلم آموزش طراحی استراتژی بازاریابی محتوایی و تکنیک های آن برای دیجیتال مارکتینگ در فرادرس کلیک کنید

با این یادگرفتن تحقیق کلمات کلیدی در این دوره، می‌توانید نیاز بازار را بشناسید و برای جذب بیشترین ترافیک از گوگل آماده شوید.

در آخر باید راهبرد بازاریابی محتوای مناسب کسب و کارتان را پیدا کنید.

تصویر زیر نمونه یک پرسونا است که ویژگی‌های جمعیت‌شناسی، روان‌شناسی، علاقه‌مندی و سایر موضوعات درنظر گرفته شده است.

تولید محتوا به شما کمک می کند تا مشتریان خود را به انتهای قیف بازاریابی هدایت کنید.

در نتیجه، می‌توانید با تدوین استراتژی محتوایی مناسب به طور مستقیم با خریداران، صرفنظر از اینکه در چه مرحله‌ای هستند، ارتباط برقرار کنید.

If you have any issues with regards to where by and how to use همه چیز درباره سقف خانه – rajanews.com,, you can contact us at the webpage.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *